Rituximab برای افراد مبتلا به نفریت لوپوس

یک شنبه 26 خرداد 1392
ن : lafee

Rituximab برای افراد مبتلا به نفریت لوپوس

Rituximab برای افراد مبتلا به نفریت لوپوس

نفریت لوپوس یکی از عوارض لوپوس اریتماتوی سیستمیک (SLE) است. SLE یک بیماری خود ایمنی است که می تواند به اندام ها و بافت در body.As شامل بسیاری به عنوان 60٪ از بیماران مبتلا به لوپوس درگیری کلیه، که در آن 20٪ می تواند به توسعه است و ESRD در طی یک دوره از 10 years.Can rituximab کمک به بیماران مبتلا به نفریت لوپوس و سرعت پیشرفت خود را به نارسایی کلیه؟

درمان استاندارد برای نفریت لوپوس شامل کورتیکواستروئیدها و سیکلوفسفامید، اما در تعداد قابل توجهی از بیماران به داروها پاسخ نمی دهند و یا تجربه effects.What سمی جدی هستند عوارض جانبی داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی برای نفریت لوپوس؟ در حال حاضر ما مشورت کنید.

لوپوس. سلول های hyperreactive B از سیستم ایمنی بدن ایجاد می شود. بنابراین، سرکوب بیش از حد واکنش سلول های B می تواند آسیب سیستم ایمنی به کلیه tissues.In مطالعه را کاهش می دهد، بیماران که استفاده طولانی مدت نشان می دهد rituximab بهبود در عملکرد کلیه.

با این حال، استفاده از rituximab برای درمان نفریت لوپوس ممکن است به برخی از اثرات ناخواسته منجر شود. این می تواند سرم در بعضی از بیماران را کاهش دهد، در نتیجه تضعیف ایمنی بیماران به طور قابل توجهی. عوارض جانبی قلبی عروقی ممکن است رخ دهد. علاوه بر این، سوخت و ساز بدن، سیستم هرگز و غیره نیز اغلب درگیر هستند.

آیا هر نوع درمان جایگزین برای نفریت لوپوس در صورتی که بیماران به درمان استاندارد پاسخ نداده و وجود دارد؟

همانطور که در بالا ذکر شد، نفریت لوپوس واکنش بیش از حد سیستم ایمنی بدن ایجاد می شود. بنابراین، هدف اصلی از درمان است به سرکوب پاسخ های ایمنی و بازسازی سیستم ایمنی بدن طبیعی است. اگر چنین است، آسیب سیستم ایمنی به کلیه ها را مهار خواهد شد.

ایمونوتراپی می تواند یک درمان موثر برای نفریت لوپوس است. در این روش درمانی می تواند بیماری را سرکوب و یا افزایش پاسخ ایمنی بدن را درمان کنند. در درمان نفریت لوپوس می تواند پاسخ ایمنی غیر طبیعی و سرکوب اصلاح dysfunction.In ایمنی این روش، می تواند آسیب بیشتر سیستم ایمنی متوقف این درمان به kidneys.In، هر دو داروهای غربی و داروهای چینی می تواند استفاده شود. بنابراین عوارض جانبی داروهای غربی را به بیشترین حد را کاهش می دهد. اگر شما علاقه مند در این روش درمانی می باشد، لطفا با ایمیل به kidneyabc@hotmail.com.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفریت ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.